Saturday, October 2, 2010

hati yang cedera....

bila hati dapat berbicara..
tolong deh berbicara padaku..
apa yang berlaku pada ku ini..
bagaimana harus aku artikan perasaan ku ini..

hati...terguris..tercalar..tercedera..
aku bersihkan nya dari segala perasaan emosi..
ku sapunya dengan ubatan dan kata semangat..dan akan
ku balutnya dengan kemas-kemas dengan plaster yang comel..

awak masihkah awak ingat pertemuan kita yang pertama?
awak sanggup meredah ketempat saya
kerena saya demam..
masihkah awak ingat pertama kali kita berjumpa?
aku dan kamu sungguh berbeda..
tapi ku tak sangka sampai sekarang kita masih bersama..

awak...saya benci awak..
marah,geram,taksuka awak..
hati saya bercampuk aduk..
saya sungguh benci awak..
tapi saya rindu awak...
awak benci saya tak?
awak rindu saya tak?
sila lah beritahu perasaan awak pada saya...
ceritakan la..apa yang bermain pada fikiran awak..
kongsikanlah perasaan awak pada saya...
kenapa awak selalu mendiamkan diri..
pentingkah saya pada diri awak?
awak ni sengal lah kekadang..
benci..

awak...
maafkan saya..
maaf jika kita buat awak serba salah..
buat awak selalu menipu..
diri ini memaksa awak...
saya tak bermaksud begitu..

hati ini cepat terluka..
hati ini cepat terasa..
hati ini cepat tercalar
terguris...

silalah ubati hati ini....baby...
-lOve n MisS u-






No comments:

Post a Comment